piątek, 5 listopada 2021

Haftowany królik

Są w kalendarzu różne święta i te obchodzone uroczyście i te mniej znane a nawet czasami śmieszne. Przypadkiem natrafiłam, że w tym roku 5 listopada przypada Międzynarodowy Dzień Postaci z Bajek. Lubię bajki, lubię ich filmowe adaptacje i książki z bajkowymi ilustracjami. Jedną z książek, które zawsze ze mną są, jest "Alicja w krainie czarów". Szalona wyobraźnia autora sprawiła, że bohaterowie tej książki bawią mnie, uczą, zaskakują, wzruszają.


Gdy zobaczyłam do haftowania wzór królika z bajki to długo nie musiałam się zastanawiać czy go wyhaftować. Trochę męczarni z nim miałam bo kanwa drobna była i małe krzyżyki haftowałam pojedynczą nitką. Efekt końcowy mnie zadowala i po oprawieniu haft dołączył do mojej galerii haftowanych aniołów i dziewczynek.






Kilka zdjęć zrobionych podczas pracy.




Pozdrawiam i dziękuję że zaglądacie i ciągle dodajecie mi skrzydeł :-).

29 komentarzy:

  1. Pracy kosztowało cudowny haft. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda na tym niebieskim tle😀

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie oprawiłaś pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super - fantastyczny wzór, i bardzo podoba mi się to, że całość utrzymana jest tylko w dwóch kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, uwielbiam bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny jest! Śliczny wzór i bardzo ładnie prezentuje się na niebieskiej kanwie :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykły królik i niezwykły haft. Udanej niedzieli 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój wyszywany królik był spektakularny.
    Dobry weekend

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ uroczy ten królik, bardzo mi się tan haft podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Cudowny haft! Kosztował zapewne wiele pracy ale wygląda cudownie, zachwyca! Cóż, uwielbiam motywy z Alicji z Krainy Czarów :) Jak dla mnie praca cudo!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! I do tego oprawiony. Piękna praca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca. Krzyżyki wciągają . Pozdrawiam serdecznie 🎃🎃🎃🎃🎃

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać że to drobnica te krzyżyki, ale jest efekt, pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wzór i śliczny haft! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy zajączek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki, jakby wyskoczył z kart książki. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :) Piękną karteczkę widzę u Ciebie i pracochłonny hafcik. Podziwiam, ja do haftu nie mam cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromnie mi się podoba ten motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, Alu!
    Alicja w Krainie Czarów to pozycja koronna na mojej półce. Mam kilka różnych wydań tej fascynującej opowieści, między innymi właśnie to z przepięknymi ilustracjami Ingpena, które prezentujesz w sesji. Moja fascynacja Alicją poszła tak daleko, że posiadam całą porcelanową zastawę "do szalonej herbatki" z ilustracjami Tanniela :-))
    Twój królik uroczy. Mam i ja w planie królika, ale w nieco innej wersji.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba jestem jedyną osobą, która w świecie rękodzieła nie zrobiła ani jednej pracy z motywem "Alicji w ..."
    I o ile cudze prace mi się bardzo podobają z tym motywem jakoś mnie nie ciągnie aby samej coś zrobić :)
    Obrazek pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń