niedziela, 24 października 2021

CHOINKA 2021- październik

 Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... Nie znoszę świątecznych towarów w sklepach już w październiku i nie jestem zwolennikiem wczesnego dekorowania domu w bibeloty świąteczne. Jedynym świątecznym elementem, który towarzyszy mi w ciągu całego roku i bardzo to lubię, jest zabawa zorganizowana przez Kasię CHOINKA 2021 . Tym razem powstała kolejna karteczka z haftem, którego bohaterem jest niesforny kotek.







Pozdrawiam wszystkich zaglądających:-).

25 komentarzy:

  1. Bombeczka z kotkiem całkiem urocza

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koteczek :) Śliczna kartka powstała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie przepadam za tym wczesnym dekorowaniem ale kartka jest rewelacyjna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka a mnie czeka w święta wizyta kota a raczej kotki Tosi. Mam nadzieję, że będzie grzeczna😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz super Ci ta kartka wyszła, ale prawie całą robotę robi tu uroczy hafcik z kotem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft :) a ja myslałam, że to dwa kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesympatyczna kartka z kotkiem urwiskiem. Super Alu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny hafcik i karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ten kotek narozrabiał:) Karteczka jest super, Alu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. No zakochałam się w tym kocie :))). Cudowny! Pięknie wyszło!!!
    Buziaki Alu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny hafcik i karteczka z nim :) Dobrze, że moje koty mają w poważaniu choinkę i ozdoby. Jednak obawiam się, że nasz pies nie będzie taki uroczy i że będę musiała strzec choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczka:-) A co do dekoracji świątecznych w październiku, też nie jestem fanką. Dla mnie dopiero grudzień powoli wprowadza mnie w klimat Świąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bombka. Ja też nie lubię jak zaraz po Wszystkich Świętych pojawiają się w sklepie
    bożonarodzeniowe dekoracje. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍄🍄🍄🍄

    OdpowiedzUsuń
  15. Kotek wygląda na prawdziwego rozrabiakę. Ale jest sympatyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak się ma taki pomysłowy wzór na bombkę, to jak nie kochać świąt cały rok?

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Cudowny wzór, haft wygląda pięknie! Zachwycająca praca :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka z haftem to świetny pomysł:-)))
    Twoja jest piękna:-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Alu jestem ogromną fanką Twoich haftów i tego, jak pięknie je oprawiasz! Kartka wygląda przepięknie w tych kolorach a kociak jest przesłodki :)
    Uściski słoneczne!
    K.

    OdpowiedzUsuń