poniedziałek, 18 października 2021

Domki dla owadów

Jesień przyszła nie ma na to rady. W tych pięknych okolicznościach przyrody  przygotowałam dla małych zwierzątek schronienie. Z gliny ulepiłam domki dla owadów. Nie wiem czy im się spodobają ale jeżeli nie spełnią swojej roli to chociaż będą oryginalną ozdobą ogrodu.









Pozdrawiam i dziękuję tym co zaglądają. Zauważyłam, że  ruch blogowy zamiera a ja ciągle mam chęć tworzenia i pokazywania i tym bardziej jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo :-).

31 komentarzy:

  1. Piękne,pomysłowe i przydatne:). Jestem pewna, że jakieś stworzonka w nich zamieszkają :)).
    Uściski Alu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe domki i świetna dekoracja w ogrodzie. Też zauważyłam mniejszy ruch na blogach. Wiele osób zakłada Facebook lub Instagram , a blog idzie w odstawkę. Dla mnie blog jest moim wirtualnym pamiętnikiem . Pozdrawiam serdecznie 🍄🍄🍄🍄🍄

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z panią od zawsze pozdrawiam i tak trzymać Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł z tymi domkami dla owadów. Ja sama ostatnio zobaczyłam na jednym z katowickich skwerów ul(chyba) i byłam nim zachwycona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu, to fakt ,ze coraz mniej osób chce coś pisać, ale trzymajmy się , i może powróci jeszcze ruch blogowy Fantastycznie wymyśliłaś te domki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te domeczki 🙂 na pewno jakiś ptaszek się zadomowi, a jak nie to rzeczywiście będą ozdobą ogrodu, bo są śliczne🥰
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne domki, ciekawa jestem, czy zaakceptują je odbiorcy? Nawet jeśli nie, to ozdoby ogrodu masz piękne.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne domki,takie artystyczne:))a ja dziś na spacerze spotkałam pasikonika i tak sie troszkę zdziwiłam,ze jeszcze nie znalazł dla siebie ciepłego domku:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne kawałki, nawet jeśli małe zwierzęta nie używają ich jako schronienia, stanowią piękną dekorację w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. No... przefajne są !!! Fantastyczne !!! Być może jakieś owady znajdą w nich schronienie - właściwie na pewno znajdą się chętni na taką miejscówkę :))
    To prawda- ja też zauważyłam, że ruch blogowy jest mniejszy, ale to mnie nie przestrasza. Nie wyobrażam sobie świata bez blogów. Tu - do Ciebie też bardzo lubię zaglądać, więc musisz tu być, bo nie może być inaczej. Zawsze, gdy widzę, że jest nowy post na Twoim blogu to lecę zaciekawiona i zawsze się cieszę jak dziecko. Ściskam i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowe:)))mam nadzieję że nadal będziesz blogować,bo chętnie do Ciebie zaglądam:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ mi się podobają! Z daleka domki wyglądają jak ze złotej blachy :)Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł. Piękna dekoracja ogrodu i co najważniejsze jeszcze pełnią użyteczna rolę. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet jak owady nie zechcą tam zamieszkać to ozdoba jest cudna.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie wyglądają te domki do owadów. Dodatkowo ładnie zdobią ogród.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne domki. Pierwsze skojarzenia choinki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalne :) to prawda, że mogą być wyjątkową ozdobą!
    Co do blogów -ruchu trochę mniej, ale może to tylko tymczasowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Alusiu, nie tylko piękna ozdoba ogrodu, ale jestem pewna, że jakieś miłe owady znajda tu swoje miejsce i schronienie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow śliczne są i niepowtarzalne :) uwielbiam takie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł, świetnie wpasowały się w Twój piękny ogród.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysłowe i prześliczne te domki!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie inne prace,śliczne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny pomysł Alu!
    Podziwiam ludzi,którzy są tak twórczy i pomysłowi🌹🤩
    Uściski słoneczne 🌹
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny pomysł Alu!
    Podziwiam ludzi,którzy są tak twórczy i pomysłowi🌹🤩
    Uściski słoneczne 🌹
    K.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe domki, jestem pod wrażeniem. Są piękne i praktyczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ozdoba i przy okazji praktyczna.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń