poniedziałek, 28 marca 2022

CHOINKA 2022 - marzec

Marzec szybko mija więc przybywam do Was z kolejnym haftem przygotowanym na całoroczną  zabawę ogłoszoną przez Kasię CHOINKA 2022 .


Hafcik chociaż mały ale dość pracochłonny jak dla mnie, z półkrzyżykami ( chyba tak to się nazywa). 




Tu zdjęcie haftu podczas pracy. Lubię jak są już postawione wszystkie krzyżyki i zostają tylko kontury, które nadają pracy całego uroku.




Banerek do zabawy.


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa dzięki, którym między innymi te hafty ciągle tworzę :-).

42 komentarze:

  1. Piekny obrazek, kotek zaraz zbije bombkę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, też mam tego kocurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft i cudna kartka.
    Pozdrawiam Alicja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozkoszny hafcik i piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na obrazku jest kicia, to dla mnie jest już super. A ta kicia z tą bombką jest ekstra. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu, bardzo sympatyczny ten kocurek. Piękna kartkę wyczarowałaś. A haft bez i z konturami to jakby dwa zupełnie różne hafty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziak, i jaki puchaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka. Kociak cudny. Uwielbiam taki dopracowane prace. Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak ... czasem te kontury się faktycznie niezbędne bo bez nich to tylko plama na kanwie. Co nie zmienia faktu że ich nienawidzę!! A jeszcze takich co nie idą po siatce kanwy.
    Dlatego jestem pełna podziwu dla Ciebie za ten haft. Jest świetny, zresztą jak i cała kartka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny hafcik i świetna oprawa. Prace bożonarodzeniowe lubię o każdej porze roku. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌞🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny hafcik !!! Piękne cieniowania, jakby farbami namalowane. Cudne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka Alu! Brawa za haft - wyszedł pięknie!
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Alu kociak do zakochania, podoba mi się ten mały hafcik😊
    Fajna karteczka powstała z takim miłym futrzakiem.
    Pozdrawiam 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  14. Alu, przecudna karteczka i przesłodki kotek:))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodki kociak, piękna kartka. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Kot mnie kupił :) Jest przeuroczy! Choć nie mam to uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za fantastyczny kotek na cudownej karteczce:) Ślicznie ci wyszedł ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za cudny kotek! :) piękna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodki koteczek. Bardzo fajny hafcik na kartkę.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. ten kotek jest tak słodki, że wywołuje duży uśmiech na twarzy:) cudowny haft i piękna kartka powstała:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy ten kotek. Za tą bombką wygląda, jakby chciał coś zbroić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Alu stworzyłaś kolejną piękną kartkę :)
    hafcik prezentuje się cudownie a sama kartka ma swój styl,
    poznam wszędzie Twoje kartki:)
    Kontury wszystkim nam chyba napsują krwi ale ja je uwielbiam bo dzięki nim każdy haft nabiera wyrazu:)
    Uściski zasyłam.
    K..

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziwnie się patrzy na bombki w kwietniu, ale... nim się obejrzymy, będzie znów zima i wszystko będzie gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczny kotek! Jak zawsze podziwiam, bo niestety nie mam takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt końcowy rewelacyjny, konturki zrobiły robotę, kartka jest cudna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzec i bombka :D? Ciekawie. Czekam na kolejne ;D To dzieło (nwm dokładnie jak powinnam nazwać) bardzo mi się podoba.

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
  31. Zabawny kociak. Urocza kartka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Alu to jest fantastyczna kartka. I taka pracochłonna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodki puchaty kociak <3 Prześlicznie Ci wyszedł ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna! Cudnie dobrane dodatki i ten papier w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przeurocza ta karteczki z haftem kota, ta seria wbrew pozorom jest dosyć wymagająca ale puszysty kociak wynagradza chwile trudu 😊

    OdpowiedzUsuń