niedziela, 17 lipca 2022

Nowa podstawka

Czas wakacyjny z jednej strony nie sprzyja tworzeniu bo jakoś bardziej opanowuje mnie leń , no i jeszcze goście zabierają więcej wolnego czasu, i ogród też wzywa do siebie. A z drugiej strony gdy za oknem deszcz i mam dzień wolny w pracy ( urlop dopiero w sierpniu) to w spokoju mogę realizować moje pomysły.
Dzisiaj przybywam z glinianą podstawką. Moje zasoby tych kuchennych pomocników uszczupliły się bardzo więc kilka nowych mam zamiar wykonać. 


Uwielbiam to granatowe szkliwo.






Pozdrawiam serdecznie tych wypoczywających i pracujących. Dziękuję za każde pozostawione miłe słówko :-).

29 komentarzy:

  1. Bardzo dekoracyjna podstawka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna!!!! Cudne kolory i wzorek!
    Uściski Alu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Nie tylko granatowe szkliwo jest urocze, ale wzory również.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ty masz talent,prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta podstawka, Ja niestety tą technikę odstawiłam . Raz ze nie mam dostępu do narzędzie a dwa brak mi zdecydowanie talentu w tym kierunku.
    Ale fakt to niebieskie szkliwo jest super!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sztuka użytkowa to czysta przyjemnośc :)zachwycam się, choć Twoje anioły jednak wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna podstawka ach te kolory - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Ja zawsze podziwiam Twoje "ulepki" Alicja. Sama bardzo lubię. Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podstawka prześliczna, kolorki zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja ceramika nieustannie mnie zachwyca! Brawa i pokłony! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna i do tego w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, bardzo mi się podoba ten koronkowy wzór i kolory też piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Och ! Cudna !!! Przepiękna ta podstawka !!! Nie mogę oczu oderwać od niej. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspirowany, delikatny i piękny kawałek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle pięknie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie to piękne! Alu masz niebywały talent do tworzenia rzeczy użytecznych a zarazem cudnych:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały ten kuchenny pomocnik, cudny, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. PIĘKNY!!! Śliczny wzór i kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne!!! Cudo po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna podstawka, ja dokładnie materiał został wykorzystany?

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna podstawka <3. Mnie też leń łapie w letni czas, ale staram się trochę zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś pięknego...podziwiam jak zawsze Twoje umiejętności!
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń