sobota, 9 lipca 2022

Kartka na 80 urodziny

Niedawno moja mama obchodziła 80 urodziny. To piękny wiek szczególnie że nadal zawsze mogę na nią liczyć. Zadziwia mnie swoją coraz bardziej kruchą posturą bo tyle w niej siły chociaż mówi, że ma jej coraz mniej. Jeszcze swoimi drobnymi dłońmi pokrytymi miękkimi żyłkami (lubię je dotykać) ugotuje codziennie obiad i wypieli pomidorki, które tak z pietyzmem od lat sadzi w ogrodzie. Trzymając igłę w schorowanych paluszkach skróci sukienkę bo chce dobrze wyglądać... Upiecze ciasto na powitanie wnuków... Swoim uśmiechem podtrzymuje mnie na duchu w trudnych chwilach a jej słowa "powodzenia" słyszane rano przed pójściem do pracy napełniają mnie siłą na cały dzień. Nie jestem idealną córką ale mama mnie akceptuje taką jaką jestem. 

Zrobiłam karteczkę z okazji mamy urodzin.



Te ładne różowe kwiatki użyte w pracy dostałam od blogowej koleżanki przepraszam ale nie pamiętam od której.






Kartka pasuje do zabawy Przepis na... co mi w duszy gra - lipiec 2022. Jest wstążka, napis i listki.
 

Pozdrawiam i dziękuję za pozostawione dobre słowa :-).

27 komentarzy:

  1. Alu cudna ta kartka. Trochę Ci zazdroszczę tej wiekowej mamy niestety ja już nie mam dla kogo takich kartek zrobić. Taką rameczkę z kwiatami też posiadam ale już takich cudnych papierów nie posiadam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu po pierwsze to zazdroszczę ,że masz mamę , ja już od 30 lat nie mam mamy, po drugie to składam jej życzenia samych dobrych i zdrowych dni, a po trzecie to karteczka piękna pozdrawiam ciebie i mamę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka przepiękna. Moja mama za miesiąc kończy 82 lata, to też piękny wiek. Już myślę nad prezentem dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny post :) cudnie napisałaś o Mamie... wszystkiego wspaniałego dla niej!!! A karteczka widać że jest od serca... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka piekna.Mama to skarb którego już dawno nie mam.Twoja mama jeszcze bardzo żywotna, tyle zrobi i może to ja trzyma w takiej kondycji , lubi to robić.Zdrowia i dalszej siły życzę mamie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, a Twoje słowa o mamie są przepiękne i przepełnione miłością :D. Wszystkiego dobrego dla mamy, oby była Twoim światełkiem jeszcze długo, długo... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka a dla mamy wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka na piękną okazję :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna karteczka z pięknym klimatem :) Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alu, piękna karteczka i piękne słowa o Mamie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka. Piękna okazja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna kartka, a słowa jeszcze piękniejsze, wzruszyłam się. Opisałaś mamę tak emocjonalnie, tak pięknie. Ja też nie jestem idealną córką, ale mama mnie taką akceptuje, staram się, jak mogę być coraz to lepsza, właśnie dla Niej. Obie mamy szczęście. Życzę Twej mamie dużo zdrówka, radości z byle czego, siły, by jak najczęściej się uśmiechała. Cieszę się Alicjo, że Cię odwiedziłam, długo mnie nie było, miałam swoje bitwy...jednak jestem i bardzo mocno Cię sercem przytulam. Pozdrów mamę, choć mnie nie zna, obie Was przytulam. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Słowa pełne miłości i uczucia oraz cudowna kartka z okazji 80. urodzin twojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alicjo, piękna kartka dla ukochanej osoby, pięknie napisałaś o Mamie. Masz wielkie szczęście, że jest w świetnej formie i kocha zawsze bezwarunkowo, jak każda Mama.
    Uściski.:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowia mamusi życzę. Kochane nasze mamy. Piękna karteczka. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jubileusz, śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW!Przepiękna kartka. Może i mi ktoś taką zrobi na 80te urodziny. A może na 40ste.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu.^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna kartka i piękne słowa.Widać,że odpisałaś mamę od serca :) Wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy-duuuuzo zdrówka,siły i wszelkiej pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alu aż łza zakręciła się w mym oku - tak pięknie o mamie napisałaś. Najlepsze życzenia dla niej ode mnie!
    Prześliczna kartka!!! Widać, że od serca robiona.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat dla Twojej mamy:-) Pięknie napisałaś o swojej mamie, powinnaś jej to przeczytać:-)
    Kartka piękna:-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękną kartkę zrobiłaś, warto podarować kochanej mamie coś zrobionego specjalnie dla niej. Na pewno ucieszyła sie bardzo i cieszyć będzie sie jeszcze długo.
    Dużo zdrówka dla mamy 😘
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kartka. Chyba tak jest zawsze,że dzieci nie są idealne (a ktoś jest) a mamy je kochają nad życie!

    OdpowiedzUsuń