poniedziałek, 19 września 2022

Morskie klimaty

Kocham morze. Pewnie to frazes ale tylko tak mogę określić to co się ze mną dzieje gdy widzę, daleko na horyzoncie wielką taflę wody stykającą się z niebem, i słyszę śpiew fal uderzających o brzeg. Mogę godzinami spacerować brzegiem morza.


W tym roku podczas urlopu kolejny raz odwiedziłam Oceanarium w Gdyni. Dzięki tej wizycie mogłam zobaczyć i podziwiać podwodne życie mórz.




Zainspirowana tym co widziałam podczas mojego urlopu, na zajęciach ceramicznych pojawiły się morskie klimaty. Powstały magnesy w kształcie koników morskich.







Pozdrawiam serdecznie w tym moim niedoczasie i dziękuję ze do mnie zaglądacie :-).

27 komentarzy:

  1. Jakie piękne fotki... Jakie piękne magnesy... Masz niesamowity talent do takich robótek, Alu. Ja też kocham morze, a spacer jego brzegiem to coś pięknego... Obudziłaś moje morskie wspomnienia, dziękuję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, wyczarowałaś piękne stadko koników. Jestem pod wrażeniem Twoich ceramicznych maluszków. Są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia a koniki morskie urocze, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciły mnie te koniki morskie!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. już od dawna chodzą za mną magnesiki, u ciebie ceramiczne , piękne, klimatyczne, ja sama nie wiem co bym mogła stworzyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię morze, a zwłaszcza po sezonie, gdy jest mniej ludzi :).

    Magnesy są cudne. Piękne prace :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe magnesy w kształcie koników morskich :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alu, śliczne te koniki zrobiłaś, a morskie klimaty budzą zachwyt.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alu, śliczne te koniki zrobiłaś, a morskie klimaty budzą zachwyt.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alu, śliczne te koniki zrobiłaś, a morskie klimaty budzą zachwyt.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja Cię doskonale rozumiem. :) Również kocham morze, też mogę spacerować godzinami. Kocham jego spokój, siłę, tajemniczość, kocham. Zdjęcia wykonałaś świetne!!!!! Świat stworzeń morskich jest fascynujący, magiczny, nie ma co, to jest magiczny świat i ciekawe ile jeszcze niezbadany. Prace są dla mnie boooooskie. Każdy konik morski jest cudowny, jakiś taki też pełen delikatności, świeżości, bardzo i jeszcze raz bardzo mi się one podobają. Twoje prace ogląda się z wielką radością! Dużo dobra życzę, miej miły dzień kochana Alicjo. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię morze choć za morskimi klimatami w rękodziele nie przepadam. Ale Twoje ceramiczne wyczyny mi się zawsze podobają, tak jest i z konikami morskim tym bardziej że są one w logo mojego ulubionego pensjonatu RELAX w Mielnie - Unieściu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. koniki do zacałowania- piękne! POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie inspirujące wyjazdy. Koniki morskie- prześliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, cudowne magnesiki:-)) Ja również uwielbiam morze i też mogę bez końca chodzić brzegiem morza. Najlepszy relaks:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba bym nie wiedziała gdzie patrzeć najpierw w oceanarium, wszystko wydaje się takie ciekawe i piękne.
    Super koniki morskie, najwspanialszy niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez uwielbiam morskie spacerowanie :) Twoje koniki sa absolutnie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I also love watching the sea and listening to the sound of waves hitting the sand.
    I loved your seahorse magnets, they are wonderful.
    Have a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także kocham morze... :) lubię morskie motywy w rękodziele... super pomysł z magnesami :) są naprawdę śliczne, w naturalnych stonowanych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te magnesy są po prostu niesamowite, bardzo mi się podobają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie mam tak samo jak ty Alu jeśli chodzi o morze :)). Kocham najmocniej ze wszystkich miejsc. Cudowne są Twoje ceramiczne koniki morskie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham morskie klimaty i piekne magnesy. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uwielbiam morze... o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne koniki morskie, bardzo ładne magnesy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe klimatyczne zdjęcia. A koniki morskie? Boskie!

    OdpowiedzUsuń