poniedziałek, 5 grudnia 2022

Świąteczne odliczanie

Grudzień nastał a to znak, że zaczęło się odliczanie do świąt. W sklepach już dawno widać ozdoby świąteczne. To już mnie przestaje dziwić, bo sezon świąteczny w handlu zaczął się zaraz po Wszystkich Świętych. Za to zdziwiło mnie to co dzisiaj przeżyłam będąc na codziennych zakupach w supermarkecie. Tłumy przelewały się między półkami jakby święta były tuż tuż a to jutro dopiero mikołajki. No cóż takie czasy...
U mnie dzisiaj na blogu kolejna świąteczna kartka. 





Pozdrawiam wiernych podglądaczy (w dobrym znaczeniu tego słowa) mojego bloga i dziękuję za pozostawione miłe komentarze :-).

15 komentarzy:

  1. Fajna kolejna Twoja kartka, Ja wolę do sklepów nie wchodzić, bo ileż tych ozdób można zgromadzić, Jakoś nie wierzę że ludzie ich nie mają, Wyznaję zasadę że czego oczy nie widzą tego sercu nie żal.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z duszą, no tak ludzi dużo bo o paczki mikołajkowe szykowali, w szkołach też paczki , ja wolę wcześniej wnukom przygotować.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma już małych sklepów, do których ludzie dawniej wchodzili, więc zagęszczenie większe.
    Te kropki na kartce powodują, że karteluszka zrobiła się taka cieplutka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka śliczna:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka :) gratuluję nagrody u Moniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alusiu, urocza kartka, takie pierniczki i kubek kakao to idealne połączenie na zimę, dlatego karteczka budzi jak najlepsze skojarzenia - mniam:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i klimatyczna kartka:) Prawdziwie świąteczny nastrój stworzyłaś Alicja. Serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I kolejna super karteczka. Wydaje mi się, że zakupowe szaleństwo będzie już teraz trwało aż do świąt...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda ta kartka :) u mnie czas do świąt upływa bardzo szybko

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka. Pierniczki i kawa w świątecznej odsłonie- nic nie poprawia nastroju w te krótkie grudniowe dni jak takie pychotki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka 😀 Zapachniało świętami 🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo nastrojowa karteczka:) fantastyczny obrazek z kubkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka zimowo-świąteczna :) Fajniutka.
    Nie cierpię chodzić po sklepach i cała rodzina się śmieje, że przez sklep przebiegam jak błyskawica.

    OdpowiedzUsuń