piątek, 27 stycznia 2023

Gnom

To mój pierwszy uszyty krasnal.
Wykonałam go z gotowego zestawu, który otrzymałam od koleżanki. Zestaw zawierał poszczególne materiałowe części do zszycia, wypełniacz i ... zestaw elektryczny z żaróweczką.



Zestaw elektryczny składający się z żaróweczki, drucików, włącznika, bateryjki sprawił mi trochę trudności jednak pobawiłam się  w małego elektryka i dzięki temu  na czubku czapki jest gwiazdka, którą można zaświecić. Musiałam dać radę skoro udało mi się ostatnio również skonstruować z dwóch lamp jedną i zainstalować ją na suficie :-).



I w innej scenerii:







Pozdrawiam  :-).

29 komentarzy:

  1. Super, świetnie się prezentuje. Ja u siebie mam całą rodzinkę. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i proszę, jaki piękny krasnal wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokłady rozmaitości.Cudowny gnomek.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczny skrzacik Alu. Podziwiam, że tak dajesz sobie radę z elektryką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, ze pierwszy, ale nie ostatni bo wyszedł rewelacyjny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest uroczy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny! i świeci:)))
    Usciski Alicja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ty kobieta wielu talentów jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy i sympatyczny krasnalek, Alu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

  10. Ale fajny! Bardzo mi się podoba :) I jeszcze ma podświetlenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny brodacz- super rozwiązanie,to ze światelkiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Przekochany, perfekcyjne wykonanie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten gnomek zwłaszcza z tą świecąca gwiazdą na czubku czapki, Moje gratulacji ze i tym dałaś sobie radę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny i fajny gnomek Alu! Gratulacje, że dałaś radę :).
    Miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny i pomysłowy gnom! Ta świecąca gwiazdka to bardzo dobry pomysł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny skrzacik Alu, pięknie go wyszykowałaś 🙂
    A za tą elektrykę to Cię podziwiam, ja jedynie żarówkę mogę zmienić i nic po za tym nie zrobię.
    Pozdrawiam serdecznie🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale go wyszykowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę pierwszy raz uszyłaś tego skrzata? Wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń