sobota, 7 stycznia 2023

Podsumowań nie będzie na nowy rok a jednak...

Witam Was w nowym roku. Na dobry początek słodkości :-).
Gwiazda z makiem będąca alternatywą dla makowca zawsze gości u mnie w okresie okołoświątecznym.


No i oczywiście nie może zabraknąć ciasteczek wypiekanych wieczorową porą przy wtórze świątecznych melodii. Tym razem do ciastek orzechowych, ze słonecznikiem i owsianych dołączyły księżyce pomarańczowe z czekoladą.


Nowy rok ale  podsumowań nie będzie chociaż jakieś myśli się nasuwają gdy pamięcią sięgam wstecz. Zdrowie jako takie było. Całe szczęście nic poważnego, nowego nie przypałętało się. Dni płynęły spokojnie czasem tylko jakiś stresik mnie atakował ale to już chyba tylko z powodu, że za bardzo wszystkim się przejmuję. Wiosną zrobiłam małe zmiany w ogrodzie, dzięki czemu mniej męczyły mnie prace ogrodowe. W połowie roku znienacka chwyciłam za pędzel i pomalowałam ... nie, nie obraz chociaż ciągle jeszcze myślę, że może kiedyś do tego malowania wrócę. Pomalowałam pokój. Kilkoro gości mnie odwiedziło co bardzo mnie ucieszyło, chociaż na spotkania z niektórymi, miłymi mojemu sercu ciągle czekam. Udało mi się odpoczywać w miejscach mi znanych i lubianych. Pod koniec roku znienacka, o czym nawet nie marzyłam, odwiedziłam Wilno z Ostrą Bramą. Może w przyszłości więcej o tym napiszę :-).


W minionym roku zamieszkała z nami miła, miękka kociczka dające wszystkim domownikom wiele radości.



Jeżeli chodzi o świat blogowy to w tamtym roku minęło 10 lat mojego blogowania. W nowy rok weszłam pisząc ponad 450 post i tu przydałoby się jakoś to wszystko uczcić :-). W ciągu 10 lat 390 miłych obserwatorów postanowiło ze mną zostać na dłużej z lepszym lub gorszym rezultatem ale jednak zaglądacie do mnie ciągle zostawiając miłe słowa i popychając mnie do działania w tematyce ogrodowej, ceramicznej, hafciarskiej i scrapbookingowej... 
Tu chciałam podziękować Monice, od której otrzymałam tuż przed końcem roku paczkę pełną cudowności. Monika na swoim blogu "Monikowe Pasje" ogłosiła zabawę urodzinową, w której wygrałam niespodziankę. A już zastanawiałam się czy w tym roku zajmować się haftem ale jak tu z tego zrezygnować skoro Monika obdarowała mnie takimi wspaniałościami do haftowania.



Dziękuję jeszcze raz Moniko.

A miało nie być podsumowań :-)))

Jeszcze kilka zdjęć w świątecznej atmosferze, która sprzyja pisaniu i rozmyślaniu...




Nie robię planów na te nowe 365 dni. Marzenia ciągle mam...

30 komentarzy:

  1. No wiadomo kot przynosi ciepło i radość 😊 pysznie wyglądają te słodkości szczerze to nigdy takich nie jadłam . Oby marzenia się spełniły 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny rok, cudowne ozdoby na choince, pyszne ciasteczka, ja również przy pieczeniu ciastek słucham muzyki w zasadzie kolęd , uwielbiam. Tak trzymaj, wszystkiego dobrego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetycznie wyglądające słodkości, piękne dekoracje i co najważniejsze Twoje życie pomyślnie się układa. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę dużo weny oraz wielu aktywnych obserwatorów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasteczka wyglądają apetycznie, a gwiazda rewelacyjna!
    Życzę życzę kolejny rok był równie udany jak poprzedni. Miłego blogowania i dzielenia się cudeńkami jeszcze kolejnych dziesiątek lat.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Realizacji marzeń w Nowym 2023 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny świąteczny nastrój :) makowa panienka wygrywa ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam mak więc gwiazda makowa mnie zachwyciła, kotka cudna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziesięciu lat blogowania. Miło powspominać to co było i nawet było co wspominać i dużo dobrych rzeczy Ciebie spotkało i piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  9. 10 lat prowadzenia bloga, to piękna rocznica. Życzę Ci dalszej weny i do pisania i do haftowania 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dziękuję za odwiedziny, pozostanie u mnie na dłużej i komentarz. Bardzo ładne kartki i inne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności na pierwszych zdjęciach. Gwiazda z makiem- rewelacja.
    A jednak małe podsumowanie wyszło. Gratulacje z okazji 10 rocznicy bloga.
    Koteczka śliczna. Wyjazd do Wilna- świetna sprawa.
    Pokój pomalowałaś- zazdroszczę, bo mnie się zdaje, że zupełnie nie mam smykałki do tych spraw( a może odwagi?!)
    Dekoracje urocze, niespodzianka miła- przydatna i smakowita.
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj dzieje się u ciebie ,dzieje ,podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pysznie wygląda ta makowa gwiazda. Kot piękny.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wróciłabym do Wilna... Już kilka lat mnie tam nie było...

    OdpowiedzUsuń
  15. Makowce uwielbiałam....teraz musiałam z nich zrezygnować...cukrzyca !
    O zwiedzeniu Ostrej Bramy też marzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne świąteczne wspomnienia. Wypieki cudne mniam.. Moi rodzice pochodzą z Wilna i ciągle planuję tam pojechać. Ja też mam marzenia i nie planuję i nie postanawiam. Gratuluję dziesiątej rocznicy. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli bilans na plus - całkiem jak u mnie :) a makowa gwiazda to arcydzieło. Co roku sobie obiecuję, że spróbuję ją zrobić i jakoś nic z tego nie wychodzi. Może tym razem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem że trochę jestem spóźniona z tym komentarzem, ale wyznają zasadę , że lepiej późno niż wcale.
    Makowiec a właściwie gwiazda wygląda super i pewnie taki też jest w smaku. Gratuluję tylu lat blogowania i co najmniej drugie tyle jeszcze przed Tobą. Na Nowy Rok też nie robię planów, bo wiem że i tak ich nie zrealizuję. Twoje podsumowanie roku 2022 fajne i generalnie wyszło na plus , oby tak dalej . Świetne miałaś bożonarodzeniowe dekoracje.
    Pozdrawiam i na Nowy Rok życzę przede wszystkim zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  19. Gwiazda makowa zdecydowanie zdominowała moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna rocznica! Życzę kolejnych, równie wspaniałych lat blogowania. Bardzo fajny post Alu, a gwiazda makowa i mnie wpadła w oko :). Wygląda apetycznie!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja by zjadła tego makowca :). Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne ozdoby choinkowe, wszystkiego dobrego w 2023 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe wypieki, piękne ozdoby, świetne podsumowanie minionego roku i wszystkiego dobrego w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały post, dużo tu fajnych zdjęć i dobrych emocji :) życzę kolejnych inspirujących, kreatywnych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie zalałam kawkę i usiadłam do czytania, a tu takie apetyczne zdjęcie wypieków na początek;) Gratuluję rocznicy i życzę kolejnego owocnego roku. Śliczna kotka:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Niech przyniesie Tobie i Twoim najbliższym dużo zdrowia, spełnionych marzeń i wszelkiej pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super makowiec,gratuluję pieknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne podsumowanie roku :) Zachwyciła mnie ta makowa gwiazda :) I super, że jest nowy domownik :) U mnie trzy kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I oby Twe marzenia się spełniały.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna ta kociczka :)
    A gwiazda wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń