wtorek, 31 października 2023

Anioł nie tylko na jesienne dni

Za chwilę listopad. Nie lubię tego miesiąca bo jest ciemny i często zimny. Jedyną jego dobrą stroną jest to, że pozwala mi się wyciszyć a jego długie wieczory sprzyjają pracom rękodzielniczym przerywanym  leniuchowaniem pod kocem z ciepłą herbatą w dłoniach.
Ale zanim zacznę otulać się ciepłą kurtką wychodząc na spotkanie z wietrznym, deszczowym dniem (oby takich było jak najmniej) pokaże Wam mojego "opatulonego" aniołka. Opatulony to on raczej skromnie jest no ale cóż skoro tak lubi prezentować swoje wdzięki :-). No i jeszcze ten wianek na głowie z ostatnich letnich kwiatków. Z tym wszystkim wyszedł mi taki anioł trochę letni i trochę już jesienny.











Pozdrawiam i dziękuję że zaglądacie :-).

28 komentarzy:

  1. Piękny anioł, a do tego własnoręcznie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, to całoroczny anioł.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicja, zachwycam się patrząc na Twojego anioła. Jest idealny.
    Cudownie tworzysz. Jestem szczęściarą, że jeden równie cudowny anioł, mieszka u mnie:))) serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ten Aniołek, niestety w tej technice to jestem noga kompletna , tym bardziej że trzeba mieć talent w rękach żeby takiego Aniołka ulepić. Ja niestety jestem zmuszona lubić listopad bo się w nim właśnie urodziłam, ale też nie przepadam za tym miesiącem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie odziany anioł, a te kwiaty we włosach dopełniają całości. I cudne skrzydła, które robią wrażenie, jakby za chwilę miały się poruszyć. Ja jestem listopadowa, więc... lubię ten miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Twoje anioły. Każdy jest wyjątkowy. Ja lubię jesienne wieczory , bo mogę więcej działać robótkowo. Pozdrawiam serdecznie 🪻

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie lubię listopada ale pp nim jest już Grudzień i plblisko święta więc nienkest najgorzej, umilamy sobie czas pichceniem pyszności. A anioł piękny!!! Wiem co to znaczy lepić z gliny więc chyle czoła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznotka anielska :) tęskniłam za Twoimi aniołami, dawno nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołeczek prześliczny, dzieło sztuki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały anioł, patrzę z podziwem na jego wykonanie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ on piękny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny. Budzi uśmiech i miłe skojarzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie też listopad jest najmniej atrakcyjnym miesiącem. Zawsze w duchu mi szkoda osób, które się urodziły w tym miesiącu :).

    Anioł jest przecudny i ile ma detali. Piękną pracę wykonałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Eh te Twoje Anioły 😘jestem w nich zakochana i nic tego nie zmieni a ten jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda ślicznie, takie misterne ażury ma na sukience

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje anioły, Alu. Ten jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje Anioły, są bardzo wyjątkowe. Podziwiam te wszystkie detale, tyle wzorów, tyle pracy, ale wartej, bo Twoje Anioły są bardzo magiczne, mają w sobie coś naprawdę unikalnego! Ja lubię jesienne wieczory, tak to już mam od dziecka, inni nie lubią, że robi się szybko ciemno, ja lubię, tak mi przytulnie. Pozdrawiam kochana Alicjo, niech dużo słoneczka jest z Tobą i jeszcze raz... Twe Anioły są wyjątkowe!!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wdzięków nie wypada komentować, ale za to zachwycam się włosami aniołka. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny anioł, a do tego własnoręcznie wykonany.
    លេងបាល់

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity!!! Kiedy ja będę tak umiała...

    OdpowiedzUsuń
  21. Anioły zawsze są piękne i zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nie przepadam za listopadem...
    Pięknie otulony Anioł! Cudne kolory, ile on ma w sobie ciepła... :) I jaki piękny wianek na głowie- mam nadzieję, że dobrze widzę że to wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Droga Alu ! No co ja mogę Ci powiedzieć ? Tak ogólnie to nie przepadam za aniołami, ale... kocham Twoje anioły. Tylko te Twoje do mnie przemawiają. Są naprawdę wyjątkowe !!! Jak będziesz gdzieś w pobliżu Mielna, Kołobrzegu - to weź anioła z sobą i daj znać. Ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń