wtorek, 18 sierpnia 2020

Fioletowo - zielony

Kto tu zagląda ten wie, że lubię zestawienie fioletu z zielenią. Nawet w ogrodzie, mimo że nie mam zbyt wielu kwitnących kwiatów,  jeżeli już coś kwitnie to właśnie na fioletowo. Lawenda, perowskia, szałwia, kocimiętka... pięknie wyglądają na tle zieleni.

Stęskniliście się za moimi aniołami?. Jest kolejny. Ten wyszedł największy i w moich ulubionych kolorach.





Dzięki dziurkom w spódnicy mój anioł może służyć jako lampion.







Anioły czuwały, dobrzy ludzie pocieszali dobrym słowem i bitwę wygrałam :-) ( to a propos poprzedniego posta ) i udało mi się znaleźć nową pracę co w czasach zarazy nie było łatwe. Teraz już tylko z nadzieją do przodu :-). Dziękuję wszystkim za słowa otuchy. Pozdrawiam :-).

29 komentarzy:

  1. ALu zdolne masz łapki ja bym w życiu niczego nie ulepiła, chyba że UFO :-)
    Fajny zestaw kolorystyczna a jako lampionik będzie świetnie wyglądał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolet z zielenią to świetne połączenie! Piękności powstały, ten aniołek jest uroczy... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że się stęskniłam!!! Sa cudowne, obłędne i niepowtarzalne!!!!!!!! Gratki, że udało się z pracą, główka do góry1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny aniołek, bardzo lubię połączenie fioletu z zielenią 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. To znowu moja podobizna ;-) Cudny jest! Ma śliczny kwiatowy wzorek na spódnicy :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje anioły, nieustannie je podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nowej pracy! Zmiany nie są zle, bo się rozwijamy.
    Bluzeczka z guzikami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Alu ciesze się bardzo, że wszystko się ułożyło :)). To dobra wiadomość i trzymam kciuki by dalej było ok :). Anioł piękny! Ja też bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity jest ten Anioł. I taki bardzo Twój!
    Niech dalej się układa dobrze. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech ci się dobrze wszystko układa, a anioł jest boski

    OdpowiedzUsuń
  11. Anioł jest śliczny. Widać, że włożyłaś serce w jego tworzenie :).

    Super, że udało Ci się znaleźć nową pracę :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna anielica i ma piękną klatkę piersiową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, że i ja kocham fiolety, muszę mieć fioletowe kwiaty na balkonowym ogródku. Połączenie fioletu i zieleni jest idealne, a Aniołek wspaniały. Rzeczywiście, może służyć jako lampion i musi się wtedy tak magicznie prezentować. Wspaniałe są Twoje Anioły. :) Ominęło mnie nieco niestety, ale z całego serca się cieszę, że znalazłaś nową pracę, bo to rzeczywiście ciężkie w tych czasach. Gratuluję i niech będzie to praca fajna, wszystko, co najlepsze dla Ciebie, najserdeczniej pozdrawiam. :)))))) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. anioł piękny,gratuluja pracy i zyczę duuużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny anioł , niech cię strzeże w nowej pracy. Gratuluję i pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  16. Alusiu, podziwiam te Twoje anioły, są jedyne w swoim rodzaju i takie piękne. Anioł - lampion ta wspaniały pomysł, a połączenie fioletu i zieleni kojarzy mi się zawsze z kiściami bzów pośród liści.
    Cieszę się bardzo, że wszystko zaczyna się dobrze układać.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam fiolet, piękny anioł! Gratulacje z powodu nowej pracy☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię połączenie zieleni z fioletem i jestem fanką Twoich aniołów :) Cieszę się że udało Ci się znaleźć pracę i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie lubię te Twoje anioły!!!
    Masz fantastyczny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię to zestawienie kolorystyczne, anioł wspaniały, powodzenia w nowej pracy niech anioły dalej czuwają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję znalezienia nowej pracy! Widać, że Twoje Anioły czuwały:-) Ten fioletowo-zielony śliczny, też lubię to połączenie kolorów.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny anioł:-)))
    Powodzenia w nowej pracy:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój anioł Alicjo jest niepowtarzalny, a przy tym bardzo urokliwy!!! Życzę Ci, by amplituda pomyślności teraz Ci rosła, a Dobry Anioł zatrzymał ją u szczytu:))
    Pozdrawiam i przesyłam moc najlepszych myśli:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie czytać, że tak Ci się dobrze wszystko poukładało :):) powodzenia!!! :)
    Co do anioła - pomysł na lampion ogromnie mi się podoba :) a połączenie fioletu i zieleni jak zawsze wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No piękny jest i basta!
    Uwielbiam anioły, wykonane w każdej technice i jestem pod wrażeniem Twoich zdolności plastycznych 😊👍
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę😀🌷

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna anielica!! A biust - super!!!

    OdpowiedzUsuń