niedziela, 19 grudnia 2021

Medaliony - ciąg dalszy

Przygotowania do świąt trwają u mnie pełną parą. Ciągnie mnie jeszcze do papierów , dekupaży... czyli jednym słowem do rękodzielniczego tworzenia. Niestety już nie czas na to, bo z podwórka zagląda choinka gotowa na ozdobienie, z pudeł wyglądają aniołki, koniki bujane... z niecierpliwością czekając na przystrojenie nimi domu, w kuchni po stole toczą się orzechy,  które zaraz zanurzą się w ciastkowym cieście... Jeszcze wiele przede mną . 
W tym przedświątecznym rozgardiaszu przychodzę do Was z moimi kolejnymi medalionami.








I wszystkie medaliony wykonane ostatnio.




Pozdrawiam i dziękuję za dobre słówko tym, którzy znajdą czas na jego pozostawienie w tym gorącym od przedświątecznych emocji czasie :-).

28 komentarzy:

  1. Piękne Alu, w stylu retro. Cudownie będą prezentowały się na choince.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykorzystałaś motywy i masę plastyczną, bombki są śliczne.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu, jakże pięknie będą wyglądać te cudne medaliony na choince.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te medaliony. Wyglądają jak małe arcydzieła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne medaliony!!! Ja już wczoraj pochowałam pudła z przydasiami - czas na małą przerwę :)).
    Buziaki Alu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alu cudne są wszystkie, ale szczególnie podziwiam te z wyciskiem , no rewelacja !! Ja w tym roku odpuściłam sobie ozdoby świąteczne. Mam ich tyle że spoko mi starczy , i tak nie wszystkie ozdobiły mój dom. Obdarowanie bliskich moimi ozdobami też sobie odpuściłam, nie będę nikogo uszczęśliwiać na siłę. Ale takie medaliony z wyciskami to sobie pewnie kiedyś zrobię bo mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże Narodzenie już prawie nadchodzi. Kochałem twoje piękne medaliony.
    Wesołych Świąt dla Ciebie i Twojej rodziny oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale one są śliczne! Będą pięknie ozdabiać choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowych i radosnych świąt Bożego Narodzenia 🎄😊

      Usuń
  10. Piękne, bardzo nietuzinkowe ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To śliczne medaliony, będą piękną ozdobą.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne, szczególnie ten z dziewczynką i koniem. Pozdrawiam przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo jestem ciekawa całej choinki.
    Tak ustrojona, przyniesie tzw.magię Świąt.
    Życzę Ci w takim razie magicznych, zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Same piękności na choinkę <3 Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są:-))) Idealne na choinkę:-)
    Pozdrawiam przedświątecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace! Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności!
    W Wigilię Bożego Narodzenia
    Gwiazda Pokoju niech nam drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach,
    otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
    jak Trzej Królowie z darami swymi,
    staną cicho za Twoim progiem,
    by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich
    i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
    niech w domach będzie Wam jak w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności!
    W Wigilię Bożego Narodzenia
    Gwiazda Pokoju niech nam drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach,
    otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
    jak Trzej Królowie z darami swymi,
    staną cicho za Twoim progiem,
    by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich
    i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
    niech w domach będzie Wam jak w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne medaliony:-) Zdrowych i Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Na choince będą wyglądały wspaniale! :) przesyłam życzenia: wszystkiego pozytywnego! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne :) Szczególnie ten z gwiazdą Betlejemską.
    Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń