niedziela, 26 grudnia 2021

Święta, święta...

Święta...Święta...
Odpoczywam... Czekałam na te chwile wytchnienia od codzienności. Na te chwile z bliskimi. Na te rozmowy przy wspólnym stole, gdzie zapach choinki miesza się z zapachem pomarańczy. Tak mi było trzeba tego spokoju, wyciszenia... Nawet nie przeszkadza mi, że kolejny raz "Kevin sam w domu" spędza czas, że "Tytanic" tonie gdy ja spoglądam w okno i cieszę się jak dziecko  widząc spadające z nieba gwiazdki śniegowe.
 W pokoju skrzy się biała choinka okraszona odrobiną pudrowego różu.





Podjadam ciasteczka, w które wlałam odrobinę mojego serca, gdy tak w tym przedświątecznym czasie do drugiej w nocy je piekłam a nuty świątecznych melodii nie pozwalały mi zasnąć. Ciasteczkami obdarowałam bliskich z nadzieją, że będą o mnie pamiętać przy każdym ciasteczkowym kęsie :-).



Jest tak jak chciałam ciepło, rodzinnie, spokojnie...


Pozdrawiam ciągle zauroczona tym świątecznym czasem :-).

24 komentarze:

  1. Alicjo, jaki piękny post napisałaś... Cieszę się, że twoje święta są takie, jakie sobie wymarzyłaś, podziwiam twoje artystyczne bombki i życzę dużo dobrego w tę końcówkę świąt,:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze Ciebie rozumiem. Równie mocno jak Ty doceniam te chwile wyciszenia i cieszę się nimi niemal jak dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten świąteczny czas, Alu, Masz piękną choinkę, a ciasteczka na pewno smakują niebiańsko.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna choinka i cudowny post.
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu, to dobrze ,że w taki sposób podchodzisz do tych pięknych dni, życzę ci wiele dobra, ciepła i spokoju

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest Twoja choineczka, taka nastrojowa :) Pięknego świątecznego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też jakoś czas zwolnił:-)
    I też czerpię z tego ogrom radości!
    Miłego świętowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmęczona czekałam na spotkanie z dziećmi i najbliszą rodziną. Mile wspomnienia śmiech i oglądanie filmów.Piękny post:) Życzę Tobie szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zaczytałam, i podumałam nad "moimi świętami". I napiszę, że mam podobne myśli, chociaż Kevina lubię;) Piękna choinka.
    Uściski Alicja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie Alu że te Święta Spełniły Twoje oczekiwania i że wypoczęłaś tak jak chciałaś, no i Wszyscy zdrowi byli, to teraz najważniejsze. A choinkę maiłaś cudną taką w sam raz jeżeli chodzi o ozdoby na niej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz więcej osób narzeka, że magia Świąt zniknęła . Miło wiedzieć, że u niektórych ma się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ozdoby na choince ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego! Niech ten czas trwa jak najdłużej...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie ! Jedni pragną spokoju, inni cieszą się rozgardiaszem i śmiechem najmłodszych członków rodziny.
    Ja cieszę się, że spotkałam się z rodziną - to dla mnie teraz najcenniejsze, a odpoczynek też bardzo by mi się przydał, ale jeszcze daleko do tego. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spełnienia marzeń!

    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam ten świąteczny czas wyciszenia, uspokojenia i takiej wewnętrznej radości. Zawsze powtarzam, że jest w tym jakaś Magia. Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna choinka:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna choinka :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna słowa! Przepiękny post napisałaś Alu 😊
    Jakie to ważne znaleźć czas dla siebie rodziny i odpocząć od ciągłej gonitwy, super że Ci się to udało. A choinka Twoja piękna i ta z ciasteczkami też fajna i smakowita😁🎄
    Pozdrawiam miło po świętach i wszystkiego pięknego życzę w Nowym Roku, dla Ciebie i rodziny:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna choinka i bardzo atrakcyjne ciasteczka. Ja też jeszcze celebruję ten świąteczny czas. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  21. u nas w tym roku niestandardowo - w oczekiwaniu na maluszka. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana...a ja się cieszę,że tak dobrze Ci w trakcie tego najpiękniejszego, świątecznego czasu:)
    Życzę Tobie oraz całej Twojej Rodzince szczęśliwego i twórczego Nowego 2022 Roku :) :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja oczywiście życzę Tobie i Twojej Rodzince Alu...szczęśliwego ,zdrowego i twórczego Nowego 2022 Roku :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ wspaniała choinka! A te ciasteczka to z chęcią sama bym zjadła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń