wtorek, 18 kwietnia 2023

Powtórka anioła

Pomysły na anioły ciągle mam nowe, ale czasami bywa, że wracam do dawnych pomysłów jeżeli anioł wyfrunął z mojego domu a jego wzór bardzo mi się podoba. Tak było z tym aniołem. Podobny już był z kwiatuszkami na spódnicy ( tu ). Tym razem tunika jest niebieska i już nie wiem czy użyłam innego szkliwa niż przedtem czy tego samego tylko podczas wypału w piecu szkliwo przybrało bardziej niebieski kolor. 








Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pozostawione słówko :-).

29 komentarzy:

  1. Piękny anioł... cudowne ma te skrzydła. Podziwiam Twój talent i pozdrawiam Cię Alu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł wyszedł cudowny a niebieskosc jest piękna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny jest! Widzę, że pomysłów na nie Ci nie brakuje, zawsze są przemyślane i dopracowane... zazdroszczę Ci ich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam tamtego, raczej tamtą. Jak na anielicę ( korzystam z feminatywu, bo to teraz na czasie), skromnością nie grzeszyła. Tak, że i ta...loki starannie ułożone, włosy błyszczące, implanty w biuście od dobrego chirurga, kształtne. No i ta powiewająca, jedwabna tunika. Widzę, że nawet sobie skrzydła utrefila i pomalowała. Zadbana i elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje Aniołki są zachwycające! Pięknie wykonany, lubię też barwy, jakie tworzysz, jak je razem komponujesz. Mają Twoje Aniołki duszę! Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny Anioł! Zresztą zawsze podobają mi sie Twoje Anioły - każdy z nich jest szczególny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anioł jest cudny:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię otaczać się aniołami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju :) piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten Twój Anioł, w sumie to rzadka technika , szczerze że tylko u Ciebie ją widzę !! A kolory mnie się podobają zwłaszcza ze ta niebieska tunika jest cudna. Poprzedniego Anioła pamiętam, ale to w końcu rękodzieło i drugie takie samo nie wyjdzie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny wyjątkowy anioł, podziwiam je wszystkie, Alu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny aniołek, bardzo lubię rękodzieło! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha, aniołek okrąglutki, z kwiatami - to trochę jak wiosenny anioł :) Może to on w końcu przyciągnął trochę słonka do nas?

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje anioły sa wyjątkowe, zachwycam się nimi ciągle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny anioł! Taki dostojny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny anioł w moich ulubionych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniołek wyszedł cudownie i w dodatku w ślicznych kolorach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny jest Twój anioł. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje anioły są niesamowite, urzekają mnie w każdej odsłonie, po prostu piękny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy, wdzięczny i oryginalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny! ach, kiedy ja osiągnę Twój poziom?

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny aniołek, jak każdy, który wyszedł z pod Twoich rąk.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna anielica dopracowana w każdym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejny zachwycający anioł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny. Bardzo podoba mi się fryzura i kolor włosów tego Anioła.
    Wychodzą Ci cudowne te anioły.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Alu ja zawsze zachwycam się aniołami, a tymi w Twoim wykonaniu tym bardziej bo są zjawiskowo piękne i magiczne!😍
    Pozdrawiam słonecznie 🌷🍀🌺

    OdpowiedzUsuń
  27. Anioły które tworzysz są oryginalne i niepowtarzalne. Niech inspiracje i pomysły Ci się nie wyczerpują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń