sobota, 8 kwietnia 2023

Życzenia na różowo

Dom czeka na święta. I ja czekam na nie, aby cieszyć się uroczystymi chwilami i odpocząć bo w tym roku z braku wolnych dni w pracy przygotowania były bardzo wyczerpujące. Wieczory spędzałam ze szmatą, odkurzaczem.... Dzisiaj już tylko pieczenie ciast mnie czeka  no i oczywiście dekorowanie jajek  ale to już sama przyjemność :-).
Życzenia wysłane do bliskich. Ciągle podtrzymuję tradycję wysyłanie kartek na święta chociaż sama coraz mniej kartek otrzymuję. Teraz większość osób wysyła smsy ale to nie to samo co kartka, którą można postawić na półce.
Ostatnie moje kartki z zajączkiem okrasiłam różem.








Już za chwilę będziemy świętować.
Życzę Wam zdrowych, radosnych i kolorowych świąt
 pięknych chwil spędzonych z bliskimi
odpoczynku w blasku Zmartwychwstałego  Chrystusa
i aby ten świąteczny czas napełnił was nadzieją i spokojem.
Alicja

26 komentarzy:

  1. Radosnych Świąt,niechaj zabrzmi Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety też tak mam, że więcej kartek wysyłam niż dostaję. Chyba na przyszłe święta ograniczę ilość wysyłek. Zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Alu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicjo, zdrowych, pogodnych i radosnych świąt wielkanocnych życzę Tobie i Twoim bliskim. Niech przyniosą odpoczynek od codziennych trosk.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych i spokojnych Świąt w gronie rodzinnym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnego przeżywania Zmartwychwstania Pańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych i ciepłych Świąt Wielkanocnych Kochana!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kartki! Radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie eleganckie, subtelne kartki bardzo mi się podobają, cudne są!
    Wesołych i pogodnych świąt! Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i Radosnych Świąt Wielkiej Nocy:-) Ja też staram się podtrzymywać tradycję wysyłania kartek światecznych:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołego Alleluja😊
    Pozdrawiam świątecznie Alicjo🐰🐣🌺

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i rodzinnych Świąt , wesołego Alleluja 🐣🐣🐣🐣🐤🐣

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego, spokojnych świąt :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Alicjo, wszelkiego dobra na świąteczny czas: radości w sercu, pogody ducha i niegasnącej nadziei życzy Anita :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne karteczki! Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki śliczne. Zająca pięknie ożywiają kaskady różowych kwiatów ( bardzo lubię kwitnące rajskie jabłonki)
    Wszystkiego Najlepszego na te Święta i nie tylko. Radosnego świętowania Drugiego Dnia Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym roku część kartek wysłałam pocztą tradycyjną, a część... meilem. I to nie ze względów ekonomicznych, ale po prostu nie do wszystkich mam adres. Dziękuję za życzenia. Kochana Alicjo, z okazji świąt Wielkanocnych chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego. Niech to będzie wyjątkowy czas dla Ciebie i Twoich najbliższych. Odpocznijcie, a zarazem nacieszcie się sobą. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki! Zdrowia i wszelkiej pomyślności z okazji Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  20. Są świetne! Przepiękne w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie w tym roku poczta rozczarowała - nie wszystkie kartki do mnie doszły i niestety nie wszystkie ode mnie dotarły do adresatów. Ale i tak będę podtrzymywać tradycję pocztowych kartek i życzeń. Buziaki

    OdpowiedzUsuń