poniedziałek, 10 kwietnia 2023

Wielkanocne reminiscencje i wiosenne rozmyślania

 Tyle czekania, przygotowań i niedługo zostaną już tylko wspomnienia... zdjęcia... Szkoda że to co miłe szybko mija. Taka mnie nostalgia opanowała.




Trzeba będzie znowu wrócić do codzienności ale niektóre dekoracje świąteczne zostaną ze mną jeszcze kilka dni.



Przed wejściem do domu też zrobiło się świątecznie.



A w ogrodzie wiosna. Jestem jak niedźwiedź jeżeli chodzi o zimę. Najlepiej bym ją przespała bo nie lubię zimna. Teraz czas się obudzić. Wielkanoc to nie tylko duchowe odrodzenie się na nowo ale i to taka dla mnie brama do wiosennego świata. Wcześniej pogoda i natłok zajęć nie pozwoliły mi cieszyć się pierwszymi oznakami rozkwitającej wiosny. Dzisiaj będąc na spacerze w lesie spostrzegłam, że ciepłe dni sprzyjają rozwijającym się listkom. Tylko patrzeć jak świat się zazieleni. I tego się trzymam, że wraz z pojawiającymi się listkami pojawi się nowa nadzieja na coś lepszego bo zieleń to przecież kolor nadziei :-).






Mo cóż napiję się herbatki, zjem kawałek babki drożdżowej i nacieszę się jeszcze chwilą mijających świąt.
Pozdrawiam i zostawiam Was z  muzyką :-).

30 komentarzy:

  1. Pieknie u Ciebie, dekoracje super ,szybko co mile szybko mija.Pozdrawiam jeszcze świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wiosennie i świątecznie u Ciebie:))czas płynie nie ubłaganie niestety a miłe chwile jakby szybciej:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie między innymi że tak szybko mijają nie przepadam za tymi Świętami, dlatego ograniczyłam robotę przed nimi do minimum, a pogoda też nie sprzyjała robocie. Ale w twoim ogrodzie i w lesie wiosna już jest i tego się trzymajmy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta wielkanocne mijają zdecydowanie za szybko, a raczej czas na ich przeżywanie.... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby i śliczne kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas mija bardzo szybko. Mam nadzieję, że spędziliście bardzo radosne Święta Wielkanocne. Twoje dekoracje są takie piękne.
    Wiosna to naprawdę czas, kiedy przyroda odradza się i jaki piękny jest już Twój ogród.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia. Babka wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście Święta Wielkanocne mijają bardzo szybko... a może to tylko nasze wrażenie? Jakby nie było wiosna zaczyna nabierać rozmachu, słońce coraz mocniej przygrzewa, porządki w ogrodzie trzeba robić i sadzić, siać kwiaty i warzywa... a zimą tylko ciemno i zimno i w domu tylko siedzieć i spać... też jestem jak niedźwiedź ;-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna radosna wiosna, niech wszystko wraca do życia jak Zmartwychwstały Chrystus :) Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna jest cudowna.
    Pozdrawiam, Alu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkanoc jest taka radosna ! Dobrze, że dzieje się na wiosnę. Wszystko się wtedy zaczyna. Wszystko rozkwita i świat staje się piękny. Śliczne babki u Ciebie i dekoracje ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dekoracje świąteczne przygotowałaś. Ja też piekę babki drożdżowe. I wspaniale, że znalazłaś trochę czasu że by ucieszyć się wiosennym ogrodem. Wszak wiosna to odrodzenie przyrody po śnie zimowym :) Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie u Ciebie.... Pozdrawiam, dziękuje za życzenia i odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne zdjęcia, jest nastrojowo i wiosennie... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nostalgia to piękny stan ducha i bardzo twórczy, czego przykładem są Twoje piękne ozdoby 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też dekoracje jeszcze stoją. Zawsze je trzymam jeszcze tydzień po świętach . Babki wyszły cudne . Ja też zaczęłam już działać w ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak to jest ze świętami, że czekamy, przygotowujemy, a one migną, jak chwila :) Ale i same przygotowania mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie lubię zimy. I też uważam, że święta minęły za szybko- jeden dzień u 1 Mamy, drugi u 2 i koniec. Ozdoby cudne 🤩

    OdpowiedzUsuń
  19. W ubiegłym tygodniu przyglądałam się przedszkolakom ubierającym podobne drzewko jajeczkami i wstążkami. Od razu przypomniała mi się tradycja związana z gaikami ;)

    Podobne przepędziłaby już tą zimę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo radośnie u Ciebie. Zarówno w wersji świątecznej, jak i wiosennej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale przepięknie ozdobione babki! Pięknie musiały się prezentować na wielkanocnym stole.
    To prawda niestety, że to co dobre tak szybko przemija. Tyle przygotowań, odliczania, a tu już po wszystkim. Szalone jak ten czas leci.
    Piękne te dekoracje świąteczne!
    A ogród cudnie kwitnie. Jest na co popatrzeć ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne dekoracje. Widać, że mieszkałam artystyczna dusza.

    OdpowiedzUsuń
  23. U nas święta były bardzo leniwe i chwalę sobie to, bo na co dzień mam sporo obowiązków. Poza tym u nas ciągle było zimno, więc nawet drzewka nie puściły dobrze pączków, nie mówiąc już o kwiatach...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię ten moment w ogrodzie kiedy przyroda budzi się z zimowego snu, piękne te świąteczne dekoracje, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tym miśkiem mam tak samo, ale teraz już czuję ( w przenośni i dosłownie) że żyję. Całą sobotę krzątałam sie po ogrodzie;) Piękne dekoracje wielkanocne:)pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda,vte Święta za szybko mijają ani się człowiek obejrzy a już zmiana dekoracji..dobrze, że możemy zrobić zdjęcia i powspominać. Czas kwitnących rabat i ogrodów to zdecydowanie mój czas.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne dekoracje. Szkoda, że czas tak szybko mija. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  28. Rok tak szybko zleci, że ani się obejrzymy będą kolejne święta :) Dzisiaj w końcu słoneczny dzień, prawdziwa wiosna. Też napawam się widokiem kwiatuszków <3

    OdpowiedzUsuń