czwartek, 21 września 2023

Łapacz snów

Takie anomalie pogodowe to ja lubię. Aż się nie chce wierzyć że koniec września a na dworze ciągle letnia pogoda. Chociaż czasami niebo lekko zamglone a słońce już nie tak wyraziste jak w lipcu ale ja ciągle sycę się tym ciepłem i ciągle mi mało.  Koniec kalendarzowego lata za chwilę więc przychodzę do was z moim łapaczem snów. Jakoś tak gdy tworzyłam tą ozdobę ciągle chodziła za mną piosenka "Indiańskie lato" śpiewana przez Joe Dassin ( wciśnij tu i posłuchaj :-))...
 Łapacz snów, dla jednych to amulet, który wywodzi się z kultury plemion indiańskich a głównym ich przeznaczeniem była ochrona śpiących przed koszmarami i złymi mocami. Dla innych to piękna dekoracja a makramowe łapacze snów to przede wszystkim przepiękne rękodzieło. Obecnie motyw łapacza snów jest bardzo popularny i doskonale wpisuje się w modę na styl boho.


Do wykonania mojej dekoracji użyłam serwetki, wstążek, sznurka, koronki, piór, koralików drewnianych i własnoręcznie wykonanych ceramicznych piórek.










Dziękuję moim wiernym obserwatorkom że zaglądacie do mnie. To bardzo budujące :-).

29 komentarzy:

  1. Ozdoby łapacza w stylu indianskim, piórka wspaniale a całość wyszła prześliczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda, bardzo ładne piórka użyłaś jako ozdoby, a ilość wstążek nadaje mu lekkości.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wykonana ozdoba.... zgodnie z moimi przekonaniami traktuje to właśnie jako ozdobę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie ozdoby, a Twój jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie cudo na pewno odgoni koszmary a sny będą cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten łapacz , super jest ta serwetka, gratuluję umieszczenia jej na obręczy!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny z tymi piórkami. Sama tez w domu mam dwa:) Dla mnie to dekoracja, ale o mocach łapaczy czytałam kilka artykułów:)
    Alicja, bardzo dziękuję za cudownego ceramicznego anioła. Już wisi na ścianie i rozsiewa swój urok:))) Cudo nad cudami! Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łapacze snów to moja bajka:))uwielbiam je robić i podziwiać:)))u mnie w tym roku zawisły na balkonie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudowny. Wiele łapaczy oglądałam, ale te dzięki tym ceramicznym piórkom jest niepowtarzalny. Gratuluję dzieła, naprawdę bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny łapacz snów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię łapacze snów, a Twoj jest niepowtarzalny, bo u kogo mozna znaleźć ceramiczne piórka? Prześliczny łapacz, niech nie dopuszcza do Ciebie snów niechcianych.:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda:) piękne piórka wykonałaś, pasują doskonale!!
    Mnie też ta pogoda i temperatura bardzo pasują, cieszę się każdą chwilą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny łapacz snów. Ciekawe czy kolory wstążek mają jakieś znaczenie. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny łapacz snów :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie wykonałaś ten łapacz snów! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały łapacz snów, moje poszły w świat więc muszę zrobić kolejne w Twoim zauroczyły mnie te ceramiczne piórka bardzo mi się podobają, idealnie pasują do serwetki i pozostałych dodatków, piękny łapacz sów stworzyłaś, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dekoracyjny łapacz, Alu. A ja jeszcze raz dziękuję za piękny prezent, zwłaszcza za aniołka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wzór tego Twojego łapacza snów. Bardzo mi się podobają te piórka u jego dołu. Nadają mu indiańskiego stylu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny łapacz snów. Pięknie wykonany , cudna dekoracja do sypialni. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wyszedł! Ja mam turkusowy - pod kolor do mojej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny 🤩 Mi ostatnio albo się nic nie śni albo kompletnie niezrozumiałe bzdury (rzadko)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyszedł! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda pięknie a te ceramiczne liście dodają mu uroku

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że nie brakuje Ci ani talentów, ani pomysłów. Niech łapacz snów służy tylko i wyłącznie do oddzielania tych złych snów, a dobre niech siadają na Twojej podusi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to wygląda. Ceramiczne piórka są super:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wykonany, piórka rewelacja 😍😍😍😍
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń